Lek och var glad

        
                                                        image240

Igår köpte vi buzz och singstar och vilken enormt rolig söndags kväll vi fick.
Satt och sjöng i 4 timmar med alla barnen så kul och det som barnen tyckte var roligt är att dom sjunger så mycket bättre än både mig och pappa *L*
Ser fram emot fler sådana kvällar...genast så kändes det inte så dyrt.
                                                                        image239


Idag var vi och lekte hos Lotta och Julia en jätte trevlig dag,slutade med att  vi satt alla och spelade buzz i 2 timmar haha men barnen tycker det är kul att göra saker tillsammans och jag och Lotta hade också kul.             image241
Det är det som är så bra med buzz för barn..inte så barnsligt så man inte kan uppskatta det som vuxen.

Nu laga Emelie middag och sen i kväll bär det av till Viktväktarna igen för första gången på 1 månad..tror att jag har gått upp allt som jag gick ner innan men det blir ju lätt så under julen.
Men det är ju bara till att ta nya tag och kämpa vidare.

Imorgan ska jag hjälpa Lotta göra smörgåstårtor till på onsdag...då fyller hon 40 år *L*
Så Neo ska vara hos mormor en stund.

Det var allt för den här gången
Kram till alla vänner där ute

Love you

Kommentarer
Postat av: lindaLo

Haha trösta er med att jag sjunger sämre =)

2008-01-08 @ 20:01:05
Postat av: 40 åringen

Ja måndagen var super trevlig ocg junior buzz är kul, det gör vi gärna om.
Tack för all hjälp igår utan dig är jag halv:-)
Kramar

2008-01-09 @ 12:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback