Handlat

lite på rean idag..inget till mig men sambon fick 5 tröjor som i ny pris hade gått på 1600image251 men nu 250..jag kan ju undra lite hu domnågonsin kan vara värda 1600 ,men det är ju jag.

Har även rensat i min garderob lite, skönt plats till mera kläder nu..så jag får ut och handla lite till image252
Funderar på om man ska ta sig lite sallad nu...börjar bli hungrig...sen i kväll kommer Alex och då blir det lite godis och sen ska vi sjunga och spela buzz.
Är hon också bättre än mig på singstar vet jag inte vad jag görimage253men så är det ibland får man bara ta att man är urdålig på något.

Är storm ute nu...vårat fotbollsmål hade flygit en bra bit bort..med andra ord ingen lång promenad idag får ta och smyga längs med väggarna när man ska ut med Mozart.
Nej nu ska jag gå och se vad busungen gör..han har varit tyst ganska så länge nu..aldrig bra.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: lindaLo

Ja ta och prioritera dig själv nu vid nästa inhandling =) Hoppas ni har en trevligt kväll...kram!

2008-01-26 @ 22:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback