Grattis Lotta

image24240 år idag.....

Igår var jag och hjälpte Lotta göra en massa fina mackor till kvällens firande,hoppas att dom är goda så att alla blir nöjda och att du får en kanon kväll vännen.

Idag hann vi precis med en promenad i stan med Mozart innan det tråkiga vädret kom..fyndade även lite på erikshjälpen,lego till Neo han tycker om att sitta och bygga med sådant nu.
Har även lagt lite bud på tradera...behöver en del dagis kläder nu kom jag på...så får man se om man kan få någont till ett bra pris.
Men jag måste ju säga att visa förstår jag mig inte på dom bjuder ju mera där för kläder än vad det kostar att köpa nytt.
Varför inte kolla upp priser och sådant..jaja.

Nej fy nu kom det en hemsk odör förbi mig...bläää jag tror en liten herre behöver en ny blöja.

Kramar till alla
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback