Fan

också...fick ett trevligt brev från försäkringskassan om att vi hade fått för mycketr i bostads bidrag så nu måste vi betala tillbaka 2000kr.image255
Allt för att när jag tog ut min föräldrapening..vi frågade då om vi skulle uppge det och dom sa nej..
Men tydligen så vet inte ens personalen som jobbar på försäkringskassan vad dom sägerimage254varför ska man då ens bry sig om att prata med dom för att allt ska bli rätt.
Hatar att ha så här dåligt med pengar..

Något som har varit roligare var att Alex var här i helgen och vi fick umgås lite..sjöng även singstar..kul kul.

Neo bus är på dagis nu och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med all den här tiden som man har över...vist är det skönt men så tomt.

Javist ja jag hade gått ner 8 hg igår med ..vilket kom som en överraskning för jag har frosat i pizza,burgerking,2 semlor+en massa godisimage256den härf veckan.
Men nu är jag på rätt spår igen,känns bra..kanske kanske får man en stjärna på måndag.

Nej nu ska jag hänga upp tvätten som jag hörde blev klar nu..
Kram  kram
Love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback