Bläääää

vilket hemskt väder det är idag...så djävla tråkigt man har ju inte lust till något.
Men jag har kommit halvvägs i min städning så det är ju alltid något men sen måste jag in till stan med och handla lite.
Kylskåpet skriker mata mig varje gång jag öppnar dörren...men för att kunna åka in till stan så måste jag fixa till mig med..jag som hade planerat att se ut som ett skåp hela dagen *L*

Nu är det bara en dag kvar inan vi ska på spa..ska bli så underbart skönt,precis vad jag behöver..lite egen tid och då bli ompyslad det händer ju inte så ofta nu för tiden.

Nej nu får jag ta och damsuga så det blir klart någon gång...Neo måste få lite mat i magen med..
Kram till alla

Love you

image243 är jag i mitt kinesiska horoskop...vad är ni?

http://www.monika.nu/horoskop/vilket_tecken.asp

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag är faktikst samma =)

Postat av: lotta

Jag är Get :-)

2008-01-16 @ 21:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback