Vattkopper

Jaha när man vaknade kom Patrick och sa att Adam hade vattkopper..så kul då är det bara en tidsfråga inan Neo får det..man vill ju att dom ska få det men samtidigt vill man inte att ens barn är sjuktimage282men ju tidigare i åldern dom får det..lindrigare är det sägs det,så man får hoppas på det.

Nu ska jag snart köra min pappa till Ystad han ska operera ögat...hoppas att allt går bra och att han kommer se sen.
Mamma ska också med..hon skulle igentligen passat Neo men nu kan han ju vara hemma med sin pappa..
Har en känsla om att det kommer bli en väldigt lång vecka det här för mig och kanske nästa vecka med...suck.
image283är inget kul alls med sjuka barn..jag är inte så bra på det,men vad ska man göra.

Ha en bra dag alla
Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj....hoppas att inte neo får det samtidigt.. inte skoj med två sjuka barn.. Men någongång ska de ju ha det oxå..
Hoppas din vecka blir bra iallafall..
Kramar

2008-02-13 @ 15:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback