Vackert väder..

Spelade lite buzz.med Adam jag vann..
 men vilken bedrift det nu är när man möter en 7 åring det vet jag inte riktigtimage286

Var ute och lekte kasta sten i å:n i ca en timme..så underbat skönt väder,Neo tyckte det var super kul.
Mozart tog sitt första bad i å:n med...skönt skönt
..sen blev det lite fika med glass och strösel..mums men jag åt inget..(jag ska gå ner till nästa vecka så är det bara)
Nu sover Neo på soffan och jag tror att vi ska sjunga lite singstar nu...det vinner jag inte alls så säkert i..men vi får se..
image287

Kommentarer
Postat av: Elin

Måste oxå gå ner.. pratade med min barnmorska om det..å hon sa att det är okej om det tar ett år att gå ner kilona efter graviditeten.. men jag måste ju va lite mindre tills i sommar..så man kan visa sig på stranden..*s* Du är duktig som avstod från glass.. Jag måste bli bättre på att avstå från vissa goda saker.. *suck* :)
Hoppas vi kan ses snart!
Kramar från oss

2008-02-15 @ 11:53:17
Postat av: Lotta

Gonatt eller go tidig morgon:-)
Man borde lagt sig men jag har inte tid sitter ju vid datorn och spelar spel:-)
Ända tiden på dygnet man får vara för själv ett tag, så himla nice.
By the way starkt gjort att slå en 7 åring i BUZZ:-)
Vann han över dig i sing star (skulle tro det:-))
Men inget kan vara värre än Patricks sångröst den är faktiskt rent ut sagt hemsk:-)
Hoppas att ni får en bra lördag!
Kramisar

2008-02-16 @ 01:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback