Tråkigt tråkigt tråkigt

Fy vilken tråkig dag och den har bara börjat också..
Vet inte vad jag ska göra...kan ta och åka till center syd finns en del som ska handlas där men jag känner inte riktigt för det eller så kan jag åka in till stan finns några ärenden som ska göras där med.
Men jag känner mig seg och slö...
Neo busar på här hemma..han har redan dragit ut alla mina kläder ur garderoben...suck,måste hitta något sätt att säkra dom dörrarna med...för det är så tråkigt att hela tiden hitta mina kläder över hela golvet

Igår var jag och fika hos Elin..trevligt som vanligt...Maja bara sov och sov,men hon vaknade så jag han mysa en liten stund.
Så stor hon har blivet på bara några veckor.

Nu låter det som om han river ut allt i städ skåpet...det här blir en bra dag..

image291så ser en skyldig bus Neo ut...

Kommentarer
Postat av: alex

Hahahaha! moster moster!
Ja om nån beundrar din ork! =) HAHA...
ja lider bara av å läsa om eskapaderna han har för sig!
=)
idag har jag sökt jobb..säkert 20 olika..som extra nu, å inför sommaren...
å ska på intervju på tis redan..som personlig assisten..mer vet ja itne..inte ens könet på brukaren el ngt..menmen ;) Jobb e bra,..oavsett vilket! sökt ti pastamannen me!haha..men de hoppas ja verkligen INTE ja får..vill jobba inom vården..inte me mat å skit! Nåja..nu tvättat ja..sen ska ja iväg å träna me fröken Linda. Missar ju vattengympan på tis nästa vecka för då e anställninsintervjun..mindre bra..men jobb får gå före..får räkna ullared på mån som träning för tisdan ;) el träna extra mkt i resten av veckan!
kram å puss

2008-02-21 @ 16:50:49
Postat av: Elin

Hoppas du hittade på något skoj idag.. Jag å maja va i eslöv.. jag va hos läkaren å sen blev det en sväng på lindex:)
Ha det så fint!
Kramar från oss

2008-02-21 @ 20:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback