Sola

Idag blev det en tur på stan med Marianne..Vi solade..så skönt första gången på 6 månader..
Sen blev det en tur inom V v och äntligen fick jag min andra stjärnaimage3076 kg borta nu..vist tar det tid men det går neråt iallafall...och nästa månad ska jag börja på gym med,så då kanske det går lite fortare.

Blev inom några affärer med...så nu är man lite fattigare men herregud mat behöver vi ju och en vax duk.hihi.
Sanart dags att hämta barnen sen ska man laga mat..kött,klyftpotatis och sås..mums mums

                                                                                               image207

Kommentarer
Postat av: Elin

Ååå..! Va glad jag är för din skull! Skönt att det är 6 kg nu:)
Jag måste försöka bättra mig...!
Kramar på dig

2008-02-26 @ 17:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback