Sjuk

Neo är sjuk igen..feber förkyld och igår så skrek han och tog sog för örat...så idag ringde jag och fick en tid till vårdcentralen...men som vanligt så fort man har fått en tid så är barnet inte så dåligt längra.
Tror inte längr att det är något men nu när man ändå har tiden så kan man ju lia bra gå och få det kollat så man inte behöver undra.
Hoppas att det inte är något men det får vi veta kl 13.

Sen är det dags att hämta barnen kl 16...Neo bli glad men veckan med dom är lite jobbigare än veckan utan det kan man ju inte förneka.

Saknar Lotta med..var några dagar sen vi träffades nu och ja jag vet det är ju inte så mycket men hon har blivit en vän som betyder väldigt mycket och som jag är hemskt glad över att fåt lära känna..en underbar mäniska som alltid får en att må braimage303hoppas att vi kan hitta en dag snart att prata lite strunt på.

Mozart är läkt och mår bara bra efter sin kastrering..men han får vara inne en vecka till för spermian kan vara sparad i ca två veckor i honom...sen kan han få leka med tikarna här ute igen...jag tror att han längtar.

Fy nu känner jag en inte så rolig doft som kommer från Neo image304 tror att jag får ta och byta blöja på honom..

Ha en bra dag alla vänner...kram

Älskar dig puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback