Lååååånnnnggggg dag

kommer det att bli...suck.
Kl är bara 10 och det känns som man har varit uppe i flera dagar..
Och så kan man inte göra något alls idag heller...blåser för mycket för att kunna gå ut vill ju inte riskera att som ska få feber eller något.

Funderar på om man ska ta och städa skafferiet idag...brukar ju alltid göma sig en massa kul som man inte viste att man hade längs in.
men jag får se om jag orkar...har själv gått och blivit lite förkyld nämligen så man känner sig lite seg i huvudet..

Ser så varmt och skönt ut när man kollar genom fönstret...solen den lyser men sticker man ut näsan blir man förfrusen..ja kanske lite överdrivet men kallt är det.

image313så känner jag  mig idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback