FREDAG

Idag ska jag och Neo hem till Lotta och Julia en stund..låna ett buzz spel av henne och kanske en singstar skiva om jag får.
Måste även ta och städaimage257 för imorgon får vi lite gäster..min bror och hans barn kommer på middag..hade tänkt göra några pizzor,mums
och sen ska vi spela buzz och sjunga lite singstar,hoppas att det blir trevligt och att alla är på bra humör.
Sen får man ju se vilket humör jag är på efter några timmar med 7 barn här hemmaimage259hihi.

Det var ju inte klokt vad det blåste i natt
image260den ena stormen efter den andra dyker upp hela tiden,dom sa även på n yheterna igår att det förmodligen inte blir någon snö hä'r i skåne deta året...så tråkigt.

Nä nu har jag bara slappat omkring i flera timmar..nu är dwet dags att städa,har ingen lust ,men så skönt det är sen när man kommer hem i kväll efter att amn hämtat barnen och allt är fint.

Love you

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hoppas ni hade det jättetrevligt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback