Fika

Nu ska jag snart hem till Lotta på lite prat och en kopp kaffe..får passa på nu när Neo är på dagis..man vet ju inte om han går och bär på vattkoppor viruset och då vill man ju inte att Julia ska få det..
Men jag vet inte hur lång tid det tar inan det ska bryta ut på honom..

I helgen tog vi det lugnt lite promenader ute och mys inne...spelade monster buzz och åt godis.

Imorgon ska Mozart kastreras så skönt är så jävla trött på hans gnällande...snart är han en tyst hund igen..hoppas jag..


Dags att väga sig igen idag...vet inte alls hur det har gått..vill börja träna på gym med så nu sitter jag och funderar på var jag ska hitta dom pengarna...måste finnas något som jag kan spara in på.image288vi får se vad jag kommer fram till.

Barnen är lämnade för den här gången..så nu har man en vecka tills det är dags igen.

Ha en bra dag alla det ska jag försöka ha..
Love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback