Blåsigt

image297 idag men ändå inget om man tänker på hur det blåste igår..ett tag var man rädd att taket skulle losna på lokalen här brevid.

Spelade lite Buzz igår kväll men Emelie och en kompis till henne...Jag vann image298precis så det ska vara..hihi

Neo vaknade sen på natten och bara skrek..förkyld och feber igen..hinner inte bli frisk föräns det är dags igen...suckimage299så jag fick ligga i soffan mellan 2 och 4 på morgonen och slö glo på tv medans Neo låg och pep brevid mig.

Idag tog vi och körde till Skopunkten..köpte ett par gympa skor till lille man och ett par regnstövlar som ska vara på dagis.
image301image302
Snart ska man se melodifestivalen man måste ju göra det så man har något att reta sig på..

Ha en mysig kväll alla nu ska jag ge Neo alvedon

Kommentarer
Postat av: Elin

Naaaaw....stackars neo som är sjuk igen!!
krama honom så mycket från oss!!
Kramar till dig med!!

2008-02-23 @ 19:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback