Bajs!!!!!

När jag hämtade Neo på dagis idag så var dom ute och lekte..så bra tänkte jag då går det snabbt att hämta idag med tanke på att vi skulle till en kompis och leka..
Men nej..
Såg på avstånd att han var lerig från topp till tå..
'men när jag var framme hos honom och kände lukten förstod jag att han hade hitta bajs och lekt med...image280
han hade till och med lykats få in det i näsan...fy vad det luktade...och fröknarna hade inte märkt det och det tror jag på för med tanke på alla bakterier det finns i bajs...vet inte om  han har fått något i munen...små barn är ju som små barn är,

Så det var bara till att åka hem och byta kläder och slänga in allt i image279 så underbart kul...
idag var det en fröjd att vara mammaimage281

Kommentarer
Postat av: Elin

*s* Men Neo..! Å i näsan oxå! Huue...stackars...
Kramar

2008-02-13 @ 15:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback