Attans banan

Idag åkte jag och Marianne och solade igen..man får ju passa på nu när det är halva prisetimage310men nu får det bli minst en dags paus..är lite röd i ansiktet.
Sen blev det en tur till affären men ¨så klart glömde jag köpa det viktigaste...mjölk.jaja.
Åkte hem och beslöt mig för att städa,så nu är det fint igen..mitt under städningen ringde Alice dagis och sa att det var dags att hämta hem henne för hon har fått vattkoppor...suck,så nu är det dags igen att vara hemma med sjukt barn,,,tråkigt.

Ska snart hämta Neo på dagis sen ska jag steka image311till kvällen...jag kanske smakar en eller två men jag ska äta wook med.
Annars tar det en kvart sen går man i skåpen och vill ha godis.

Nej nu får jag börja vika berget av tvätt som jag har lagt i soffan...så tråkigt men det måste ju göras.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Tanja

Vilken desin e det du har? Ska försöka jobba utifrån den (: Mamma hälsar förresten tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback