Alla hjärtans dag...

Fick ett alla hjärtans dag kort med posten från min underbara pojke

image284
Så glad man blev och så trevligt av dagis att lägga ner tiden*L*

Igår var man i Ystad med mamma och pappa...pappa opererade ögonen så jag och mamma gick och tittade i affärer sedan åt vi lunch...var så dukitg och tog en tonfisksallad...annars är det lätt att det blir pizza ju.

Idag händer det inte mycket alls...ska vara hemma med en prickig Adam och en busig Neo...får se om vi går ut lite är ju underbart väder idag...

Älskar digimage285

Kommentarer
Postat av: alex

såå sött =) förstår du blev glad!
Ja e mest impad han redan lärt sig skriva...så ja fattar verkligen vad du menar me att dagis lagt ner tid..han måste ju fått rejäl jädra stödundervisning varje dag han vatt där för å lära sig skriva på så kort tid!!
*MUahahaha*
By the way..min gest ti "Da man" känns bara fjesig i jämförelse..han hade köpt en skitfin,rejäl,dyr-bra-kvalite-pajform me löstabgara kanter ti mig... ;)
Så glad ja blev,..har ingen, å har velat ha länge, men tycker de e för dyrt ;)
så ja fick han ti å låta bli åå öppna mitt mesiga kuvert när ja va där...fan va ja skämdes..haha! men de e ju inte lätt å få jämnvikt i pakettjohejjet när ja inte vet om han
kommer ge el inte..
den kärleken den kärleken ;)
Hoppas er allahjärtansdag me va fin!
KRAMAR

2008-02-15 @ 07:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback