Vikten

Ja det gick ju betydligt bättre än jag väntat mig...
Har inte skött mig alls på flera veckor men ändå lyckats gå ner 2.5 kg  och jag är glad..men det var ju inte så bra för det är vad jag ska gå ner på 2 veckor igentligen som dom sa.
Men jag är nöjd och så tar jag nya starka tag från och med idag...och börjar om på ny kulla.
25 kg kvar nu att gå ner men herregud jag har ju klarat av att gå ner 16 kg nu så det ska gå deta med...1 kg i taget bara.

Måste ut och gå mera sa dom så nu har jag bestämt att jag och Elin ska ut och promenera 2 gr i veckan med början nästa vecka.
Alla väder förutom regn då...hihi
Vi ska vara så fina till jul du och jag vännen.

Det hade gått bra att lämna Neo på dagis idag så det var ju skönt...får se vad dom säger när jag hämtar honom idag.
Men gud vad ensamt det är här hemma...bara jag och Mozart...saknar Neos pratande,är man van vid att ha någon som maler i bakgrunden hela tiden så är det tyst.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jajjemensan! Det ska vi göra! Så hoppas det blir bra väder!! Vi ska vara sååå fina så!

Tänkte att du å jag även ska ut å käka.. Bara du å jag sen i höst.. dricka ett glas vin å bara prata å äta en bit god mat någonstans =)

Postat av: Tanja

16 kilo! Bra jobbat! Du har kommit langt



Ja, jag hade garna velat komma pa fredag. Saknar slakten faktiskt! Men du far halsa farmor och halsa grattis till henne.



Ha det jattebra.

massor med kramar till dig och Neo + resten av familjen saklart

2008-08-11 @ 19:13:59
URL: http://tanja.webblogg.se/
Postat av: Malin

Hej! min adress är malin[email protected]

Det e den adressen jag har.. =)

ha en bra kväll. Kram

2008-08-11 @ 20:12:21
URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback