Tråkigt

Gud vad ska man göra idag då??????????
Ser ut som det ska bli regn också...suck.
Kan ju alltid ta och städa det behövs..men vi har lämnat in våran dammsugare på lagning för den gick sönder och den vi har istället får man i stort sett stoppa in gruset i...suger nästan inte alls.
Men det måste ju göras ändå.
Har en massa tvätt också att vika...bara en massa kul idag..NOT

Och ingen man kan leka med heller...Lotta är på semester med familjen och Elin ska ha besök av sin familj denna veckan..kul för dom men tråkigt för mig.

Men på torsdag kommer Alex hit och ska vara här några dagar..hurra hurra och på fredag ska vi på mammas 70 års fest..god mat och en massa slältingar som man inte har träffat på några år...ska bli kul.

Ska försöka skriva en fin dikt till min kära mor som hon ska få..ska bli kul och se om det går..hihi.

Nä man ska kanske ta och hämta en L vatten och hälla i sig så är det gjort och sen titta på en film..hade tänkt gå ut och gå med Mozart men det kommer snart regna så det vill jag inte längre.

Kommentarer
Postat av: Fanny

visst är de tråkigt när det bara regnar :-(

får hoppas det blir fint till helgen!

vilken söt liten pojke du har!

Postat av: Elin

Huuue... Inte skoj å ha tråkigt.. Hoppas du hittade på något, eller att filmen va bra!

Ses nästa vecka iallafall =)

KRAMAR

2008-08-12 @ 12:02:12
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Malin

jooo.. de va den rätta adressen men har inte fått något av dej :( undrar varför det inte går.. du e guld värd som vill fixa min blogg nu när din pojk e på dagis under dagarna.. Det tackar jag för =) hoppas du får en bra dag,även fast de e lite tråkigt väder ute :S kramar

2008-08-12 @ 13:31:35
URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: marie

Tack så mycket! Ja det är ju det viktigaste.

längtar som bara den, Kram! :)

2008-08-12 @ 15:40:42
URL: http://www.metrobloggen.se/mariejaskari
Postat av: Natasha

Haj!

Sorry att jag inte ringde tillbaka,

mådde riktigt risigt och kommer nog att bo i sängen ett par dagar till.

Jag hör av mig så fort jag mår lite bättre!

Kram

2008-08-12 @ 16:53:15
URL: http://miserywitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback