Torsdag

Så fort den här veckan har gått ändå..känns inte som att det är fredag imorgon men det är ju det.
Idag har jag inte gjort mycket alls...såg en film som jag velat se länge och nu ska jag gå en runda med Mozart innan det är dags att hämta Neo på dagis.
Får se om vi kör in om Ica och handlar lite sen...behöver nya blöjor till pojken för dom han har nu kissar han igen direkt..tror inte att dom sitter som dom ska på honom.
Är så tråkigt att vakna varje natt med blöt säng och pyjamas.

Imorgon är han hemma från dagis så jag får se vad som ska göras då...några förslag?

Kram kram

Kommentarer
Postat av: alex

blev de massa fynd på ikea?

Hoppas du inte gjorde av me alla pengarna..för ja får nog låna till ett liv i höst...csn godkänner inte min anskökan!!!!

HElvetes kaos. Hoppas de bara e tentan som ställer ti de..så de blir ok när den e gjord..men de e ändå 3v rättning..dvs..4 v innan resultatet e här...å innan skolan rapporterat de ti csn å ja i såfall har pengarna..lätt oktober nån gång.

Ja...livet e kul nästan jämt ;)

Postat av: alex

dags för lite nya kort på frillan! :)

2008-08-26 @ 20:33:43
URL: http://bikerchick.blogg.se/?tmp=24231704

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback