Sex and the city

Igår blev jag bjuden på sex and the city av Alex som en försenad födelsedags present...måste säga att jag tyckte den var bra men otroligt sorglig från början till slut.
Den filmen gick igen alla känslor där finns att gå igenom när det kommer till kärlek och förhållande.
Man kände igen sig ganska så mycket.

Helgen har varit bra..mammas 70 års fest var kul massor med folk och enormt god mat,hon var super nöjd.
Alex har varit här sedan i torsdags så det har varit kul me´n idag är det dags för henne att åka hem...tråkigt men vi ses i oktober igen när vi ska bjuda mamma på bio och middag.

Nu ska jag snart hoppa in i duchen och göra mig klar för sen ska jag hem till Elin och dricka lite kaffe och prata  strunt var länge sedan nu.
Imorgon måste jag ner till stan och ta nya foto till mitt körkort som går ut om några veckor..och utan det överlever jag inte..men jag set inte fram emot det för jag blir inte alls bra på foto och det brukar kräva ganska många försök för att få ett som ser lite bra ut.
Men men det måste ju göras.

Ha en bra dag alla vänner kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för idag vännen! Blev ingen promenad..men vi tar det på torsdag..om det inte regnar..men det tror jag inte.. =)

Vi ska käka lasagne ikväll... GOTT!!!

Kramar till dig å Neo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback