Regn

Oj oj oj vad det regnar idag..ur tråkigt men  det är bara till att stå ut..
Vet inte vad som händer idag inte så mycket kan jag tänka mig..kanske foto lite kläder och lägga ut dom på tradera...behöver få in lite extra pengar.
Neo sover på soffan brevid mig,tror att han hade ont i magen i natt för han låg och gnällde i sömnen.

Jag har även förlorat kontrolen över maten..fan också det som gick så bra men jag får ta och försöka hitta viljan och styrkan igen..jag får bara inte ge upp nu.
Ska väga mig om en vecka och något säger mig att det inte kommer gå så bra..men jag har ju bara mig själv att skylla.

Grattis på 7 månaders dagen Maja...stora flickan nu

Nej nu ska jag dricka lite kaffe och fundera över dagen..

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, det är samma som jag. Totalt förlorat kontrollen! Men när Magnus semester är slut så är det även slut på att äta gottigt å onyttigt. Jag måste ju gå ner mina kilon som är kvar efter graviditeten med Maja...å nu är hon lixom 7 månader =)

Postat av: tinkerbellan

e dålig på att kommentera själv.-.- heheh.. får kanske bli ändring på det..

2008-08-04 @ 19:58:01
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Malin

Hu då lilla gubben :S ont i magen inge roligt :( undrar om adam börjar bli lite dålig för han har inte velat äta idag.. nästan 1 banan och 2 körrbullar det enda ja fått i honom.. :S

Skönt att veta att fler har ett barn som jag :S

jo du ..enligt jobb testet ska jag tydligen bli Ekonom :S hmm. ha det gott.. kram från gotland

2008-08-04 @ 21:35:54
URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback