Regn och rusk!

Fy vilket hemsk tråkigt väder vi har nu...man tappar all lust att göra saker.
Vad har hänt här då...ja den bärbara datan är virus sjuk men nu har vi kanske fått rätt på det,hoppas på det men får se i kväll.
Var och klippte mig igår så nu har jag lugg...blev bra men det tar ju lite tid att vänja sig vid något man aldrig har haft.
Funderart även på att färga håret brunt med ljusa slingor nästa vecka men jag är lite tveksam.
Vet ju inte om jag kommer trivas med det i längden.

I eftermiddag ska jag åka och väga mig..fasar för det,tror inte alls att det har gått så bra men jag har ju bara mig själv att skylla.

Nej nu ska jag dricka lite kaffe och spela sims tror jag..
Ha en bra dag alla
Och du jag tänker inte alls på dig idag ;) du vet...hihihihahaha
Love you

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaaa...precis.. Å dagen började inte bra alls.. =/ Maja vaknade inatt å va hysterisk.. hade ont antagligen.. tänderna.. Jag hoppade ur å i sängen halva natten.. det regnar..jag har ont i skallen.. =/

Hoppas att det gick bra idag med vägningen!

Kramar i massor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback