Kväll

Så var det kväll och den här veckan har gått fort måste jag säga....dags att ha Adam och Alice imorgon igen..då blir Neo glad.
Imorgon ska Neo börja på dagis också efter 4 veckors sommalov..hoppas att det går bra,det blir pappa som får lämna honom för jag ska vara och väga mig  för första gången på 6 veckor eller något...suck det kan aldrig gå bra.
Har förlorat kontrollen helt den sista tiden så jag har helt säkert gått upp några kg men man får ju skylla sig själv.
Bara att ta nya tag och börja om frun ruta ett...vilket jag ska göra imorgon..nu är det dags inga ursäkter mera...förutom på fredag för då ska vi på min mammas födeledags fest och lite gott måste  man ju få.

Nu tycker jag att min söta son kan ta och somna så han orkar upp till dagis och jag kan få andas lite...behöver det nu för idag har han varit döv...ett symptom som han lider av då och då..hahahaha..

Nä sov gott alla vänner där ute..

Älskar dig mitt hjärta..

Kommentarer
Postat av: Elin

Jassåå.. Neo har gått å blivit döv igår.. Jobbigt.. Han kanske har fått tillbaka öronen nu idag? =)

Nu ska jag se till å få något gjort här idag.. Jag har suttit å sjungit till majas cd-skiva som hon fick av malin å dem i doppresent.. å nu har maja somnat..vet inte om det är för musiken å att jag sjungit..eller om det är för att slippa höra..:D

KRAMAR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback