Körkort

Idag ska jag ner till stan och ta nya foton till körkortet och sen ska jag in om banken och fixa nytt bank ID..vi har fått något hemskt virus på den ärbara datan så den kan man inte använda.
Förstår inte hur det kan ha hänt för jag går aldrig ut på vissa sidor som jag vet att det finns mycket på...jaja men tråkigt är det.
Sen måste jag beställa nytt visa kort med för det går ut nu i september såg jag...alltid ute i god tid   NOT

Igår var jag hos Elin..är så glad att jag har fått en sådan fin vän och vi kommer vara vänner i många år framöver...vi har samma värderingar och åsikter om det mesta..och jag älskar att bara sitta och babbla och låta tiden gå.
Maja har blivit så stor en liten flicka är hon nu..så otroligt söt men det har hon ju alltid varit.
Och så kan hon flyga..hihihi.

Nej om jag skulle ta på mig och ko0mma iväg så jag får gjort det jag ska... 

Kommentarer
Postat av: Elin

hahahahahaha!! Jaaaa... hon kan ju det!! :-D

KRAMAR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback