Ikea med mm

Igår blev det en sväng till Ikea fick fatt i det mesta som vi behövde...lite skoförvaring till barnens skor och en hallmatta som suger upp allt grus..kanon bra.
På eftermiddagen åkte vi hem till Neos gudmor..det var 25 års fest för hennes bostads område så där fanns mycket kul för barnen.
Neo fick gå på lina och jag måste säga att jag var väldigt imponerad av honom..han klarade det jätte bra.

Nu är Patrick och Adam iväg på fotbollsturnering och jag är hemma med dom andra två...och sen i eftermiddag ska vi en sväng till Center Syd.
 Jag glömde köpa ramar på ikea igår så jag ska se om jag hittar några idag.
Annars händer det nog inte så mycket...ska grilla lite kött ikväll och sen är det dagis imorgon och barnen ska till sin mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback