Helgen

I fredags bjöd vi min bror och hans barn på grillat...gott och trevligt..
Grillade kyckling så jag gjorde en egen jordnötssås och gud vad den är god...är ganska så stolt över mig själv satt ute och pratade till halv tio sen var det dags att få en liten Neo i säng.

Igår åkte vi och handlade lite hittade Julias 2 års present och jag blev så nöjd och det tror jag dom också blev.
Hon fick en rutsckana att ha i trädgården.
Vi var nämligen bjudna till Lotta,Peter och Julia på grillat igår kväll...enorm god mat...Peter är jätte duktig på att grilla sen blev det lite vin och en pigilin drink..jätte god men jag är inte van vid sprit längre så jag drack inte upp hela men jag klarade inte av det.
Kl 21.30 var Neos bateri slut så vi fick köra hem..och lysna på Neos skrik hela vägen hem...blev inget tv spelande men det får vi ta en annan gång.
En super trevlig kväll..tackar så mycket.

Idag händer det nog inte så mycket alls...tror att jag ska ta och städa lite för det behövs..
Imorgon skulle Neo börja på dagis men jag tror att han får vara hemma en vecka till för jag vill inte att han ska behöva vara med dom stora fritis barnen som ska vara där nu.
Hade lite problem innan sommarlovet med att han var ledsen och inte känfe sig riktigt trygg och det började sen dom stora barnen gick över för sommaren.'
Och dom ska vara där en vecka till innan dom ska in till sig och jag vill inte att Neo ska må dåligt eller att det ska bli en jobbig upplevelse att börja igen efter sommaren pgr av det.
Så jag har min lilla bus prins hemma en vecka till..vi får åka och leka med Lotta och Julia och kanske har Elin och Maja också tid för oss en stund i veckan.

Nej nu ska jag ta och dricka mitt kaffe..
Ha en bra dag alla
Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa.. vi ska absolut ses nästa vecka, va längesen nu! Å Maja bara ÄLSKAR leksaken hon lånar av Neo =)

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback