Helg

Så var det helg igen...
Neo är ganska så förkyld och hostig men så är det ju alltid när man kommer tillbaka till dagis,hoppas bara att det går över snart.
Igår kom Elin förbi med en bit mumsig tårta till mig...smaskens :)

Idag ska jag och Neo snart åka in till Lund och gå och titta lite och sen ska vi möta Lotta och Julia och ta en fika kanske..får se hur det blir.
Är super sugen på kina mat idag men jag vet inte om jag har lust att lägga 300 kr på det...får tänka på saken.
Ser ut som det ska bli fint väder hela helgen så man får ta och passa på att vara ute i helgen kanske grilla lite.
Nej nu ska jag ta disken igen...den tar aldrig slut här hemma...super tråkigt.
Kram till alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback