Grattis!!!

Ett stort stort grattis till Elin som klarade sitt körkort idag...se vad som kan hända när man inte ger sig :)
snart har du det i börsen.
Är så glad för dig nu börjar ett nytt liv med en enorm frihet och tryghet för er alla.

Även ett litet grattis till mig tycker jag...för jag hade lyckats gå ner 2,6 kg på 2 veckor...så nu har jag gåt ner 18,8 kg allt som allt sedan i julas.
Känns jätte bra och nu ska jag F*N inte ge mig förrens resten är borta.
Det får ta den tid det tar.

Imorgon ska jag och Elin till Ikea och handla och fika lite finns en del som jag behöver och Patrick och barnen blir bara glada om dom slipper följa med.
Så vi ska ha några mysiga timmar där.

På fredag ska jag och Neo till Lotta och Julia och leka..ska bli kul var länge sedan nu..och har mycket att prata om känns det som.

Nä nu ska jag gå och ta min busunge i örat hihi eller inte ,men lite lugn och ro hade inte skadat nu...kanske en film vi får se-

Sov gott
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback