God morgon

Jaha då var kl 9 och jag har hunnit göra Neo färdig till dagis..diskat...dammsugit...bädat sängen och duchat..
Har börjat ta medecinen igen regelbundet och genast kan jag inte sova och har en massa energi...men dom hjälper så otroligt bra med vikt nedgången och att  man har extra ork är ju inget negativt.

Ska snart klä på mig och åka in och handla..ska göra plättar till middag idag tänkte jag men så klart så har vi inget hemma..vi måste stor handla när vi får pengar nästa vecka för nästan allt är slut.
Tänkte handla på Willis den här månaden och se om det blir något billigare....annars gillar jag ICA MAXI bäst...avgudar själscaningen så otroligt bekvämt.

Är på jakt efter en ny mobil...hatar min.
Så antingen blir det en

 eller en   får se vilken jag hittar först till ett bra pris och olåst så klart.

Ha en bra dag alla vänner...kram
Love you

Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt att vara klar så tidigt med det man ska göra..så har man dagen över till annat..:-)

Vi ska käka lax ikväll..med romsås å potatis. GOTT!

Längtar tills vi ses nästa vecka!

Kramar

Postat av: Lotta

Tjabba gums!

"själscaningen" hur går den till?

Är det då man scannar efter sin själsfrände;-)

Kram /Lotta

2008-08-13 @ 20:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback