Elin och Maja

Idag kommer Elin och Maja på fika och prat...så kul det ska bli var flera veckor sedan vi träffades sist.
Undrar om Maja känner igen mig eller det kommer bli darr på läååen när man pratar med henne?
Neo han sover fortfarandes...snart får han allt ta och vakna så man kan bädda sängen.

Imorgon ska jag och Lotta med barn till Lund och handla...eller ja Lotta får handla jag titta på...har inga pengar som vanligt.
Fy vad det är tråkigt att alltid ha ont om pengar...vist vi klarar oss med matt mm varje månad men aldrig ha något över till något kul är så tråkigt.
Men en fika har vi allt råd med..hihi


I dagarna ska min vän Mette få en liten flicka...så kul hoppas att allt går bra och snabbt.


Nej nu får jag börja förbereda våran mumsiga fika idag..

Ha en bra dag alla

Love you ....


Kommentarer
Postat av: marie

Nej exakt det jag tänkte på ;) tack tack söt kille förresten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback