Vår

Äntligen börjar det bli vår..så skönt och mysigt man känner riktigt hur man vill vara ute.
Planterade lite sallad och tomater igår och målade staket mm...Neo han målade också;hade färg överallt men kul hade han.
Hade några vänner här på middag och lördags,super trevligt var det.
Neo spelade pajas skulle visa sig från sin "bästa sida" hela tiden hahaha.

Idag kom Mette på besök..fikade lite och pratade strunt var länge sedan vi sågs...och vilken gullig mage hon har börjat få....bara någon månad kvar sen kommer bebis ut*L*

Nu ska jág snart åka och hämta Neo på dagis sen bär det av till stan för att plocka upp dom andra två också..är våran vecka nu.

Imorgon ska jag äntligen klippa mig och blondera håret,ska bli så skönt att få piffa upp sig lite.
Undrar också hur det går med medicinen jag tar..är super nyfiken om jag har gått ner något men det har ju bara gått en vecka.
har ingen fungerande våg och det är nog lika så bra..får snällt vänta tills jag ska på kontroll om två veckor..(hur ska jag stå ut?)



Nej nu ska jag åka
Kramar till alla underbara vänner
Love you...

image351 Fina Mozart

Kommentarer
Postat av: http://lindalosliv.blogg.se

Å så fin han e =)

2008-04-21 @ 22:14:21
Postat av: Hannah och Hannah

Hej! Såklart kan vi göra en design till dig. Det enda är att det är väldigt många som vill ha en design. Därför kanske det tar några dar innan du får din design. Hoppas att det är okej.

Skicka bilder du vill ha och om du har några krav på hur du vill att den ska se ut


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback