Ny dag

Idag känns det lite bättre..finns ju ändå ingen mening att gå och sura,det hjälper ju inte precis.
Får se vad vi gör nu men det löser sig säkert bara det finns vilja.

Neo bus är på dagis och har kul,hade utvecklingssammtal igår och fröken sa att han är en glad och trevlig pojke.,,går till alla vuxna men det viste jag redan han har alltid varit en framåt pojk.
Favoriter just nu är att rita..köra med bilar och läsa böcker.
Skönt att höra att allt fungerar så bra för en moders hjärtaimage343

På torsdag kommer Alex och det ska bli så kul..var super länge sedan hon var här.
Fredag är det studie dag så då ska barnen vara hemma så ska vi åka till Lotta och Julia och Buzza...sist var det jätte kul,tiden den bara sprang fram.

Nej nu ska jag fortsätta att städaimage342och kanske stryka lite med..känner mig sugen på det faktiskt.

Ha en bra dag alla
Love you..

Kommentarer
Postat av: Tanja

Neo är underbar :)
bra att allt är bättre hoppas ni får en massa framgångar snart !

Kram

Postat av: Elin

Ja, man får se framåt.. Såg nu att du skrivit till mig på familjeliv.. Jag har frossa å springer på toa konstant..börjar bli sjuk..:S Så har legat å halvsovit här hemma. Får se hur jag känner mig imorgon då kanske vi kan ta en kaffe.. Jag har noll pengar på min mobil oxå..*snyft* får be magnus att han får ladda på den. Nu ska jag krypa ner i soffan igen..
Kramar i massor

2008-04-08 @ 14:01:41
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback