Kväller

Nu har jag varit i stan och handlat lite mat och hämtat ut min nya medecin som jag hoppas ska hjälpa mig att gå ner i vikt..hoppas hoppas att den fungerar på mig.

Hämtade Neo på dagis sen bar det hem med en arg liten pojke..tydligen är det jätte jobbigt(men kul)att vara på dagis för han är helt slut på alla plan när han kommer hem.
Lagade middag Past med en pasta sås med kasler,blev super god
Och nu badar Neoimage349sen blir det pyjamas och säng vid sju.

imorgon ska jag passa lilla Maja medan hennes mamma kör så hon kan få sitt körkort..ska bli kul och jag och Mozart kommer ut på en promenad så det blir många flugor i en smäll.

Hämtade även ut 2 par skor jag hade bestält men så klart passade bara ett par så det andra får jag sända tillbaka men ett par är ju bättre än inget.

Ha en mysig kväller nu alla
Kram  och image350

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa.. =) Skönt att komma ut på en liten promenix=). hoppas bara Maja håller sig lugn..*s*
Sen när jag får mitt kort kanske vi ska dra till Uuuuuuuuullared? Får bara spara ihop pengar..*s*

Postat av: Tanja

haha, tuta nästa gång ;)

Jag ska säga det till min kära far :) Ni får ha en bra helg!
Kram

2008-04-19 @ 21:32:07
URL: http://tanja.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback