Jobbigt

Är så mycket som händer nu så man är lite över känslig märker jag...har nerverna på utsidan av kroppen.
Har hittat det perfekta huset och på måndag får men svar så jag hoppas att inget händer innan des så att det kan bli vårt..
Hoppas hoppas hoppas

På måndag ska jag också till Stafanstorp och arbetsträna lite..känns så djävla jobbigt...jag vet ju att jag inte kan och läkarna säger att jag inte kan men ändå måste man utsätta sig för det.
men hon jag pratade med lät väldigt trevlig.
Men som sagt man får se hur det går och slutar..

Väldigt mycket just nu som gör att man inte mår så bra...men allt löser sig förhoppnings vis snart.

Neo han sover nu..han har blivit så stor och busig och humor tycker han också att han har..
kan göra något som han tycker är jätte roligt och så skrattar han som bara den medans jag bara sitter och tittar på honom och tydligen har missat poängen helt..haha han är för rolig.

Nej nu ska jag vila lite på soffan innan han vaknar igen och man har full rulle tills ikväll..

Kram till alla vännerna
Älskar dig hoppas att vi får lite tur nu...puss puss

image338

Kommentarer
Postat av: Elin

Ååå vad jag hoppas på att ni får huset! Hoppas hoppas! Å hoppas det går bra på måndag! Min körlärare ringde mig så jag ska ringa å boka tider på måndag så får vi se.. Hon sa att jag kan ha mitt körkort tidigast i juni..å det är ju okej..så nu gäller det att köra..öva..öva.. Sen kan jag, maja, du å neo ut å köra bil =)
Kramar till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback