FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ibland är livet så jävla orätvist..när man tror att man har hittat sin dröm och man känner att det äntligen börjar vändå..
Nä då ska man få värsta knytnäve slaget i magen..precis så känns det.
Vist världen och livet går inte under men kul känns det fan inte..mest bara sorglit och deprimerandeimage340
Så nu är det bara att ta tag i den tråkig verkligheten och försöka hitta något bra som man kan jobba på,men just nu har jag svårt för det....SUCK


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag(och min familj)finns här för dig i motgång och medgång det hoppas jag du vet.
Kramar i massor!

2008-04-07 @ 22:47:50
Postat av: Elin

*kramar om* Jag finns oxå för dig..alltid!

Postat av: Jenny

Jag vet *L*
Tack för att ni finns
Kram

2008-04-08 @ 11:18:00
URL: http://sessannenne.blogg.se/?c=119877891

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback