Äntligen frisk

Blev dålig i lördags natt och fy vad sjuk jag var hela söndagen...feber och ont i kroppen,tror att jag lyckades vara vaken kanske ca 3 timmar på hela dagen.image347
Jag var trött...men Patrick tog hand om barnen så det var jätte skönt att få lov att vara så sjuk som man var.
Igår var jag mycket bättre och idag känns det hur bra som helst.

Neo är på dagis och har kul så det är skönt...vet inte riktigt vad som händer idag...får kanske bara vara hemma och ta det lugnt om ingen rolig bjuder in mig..hahaha

Ska kolla igenom alla saker med om det finns något man kan sälja på tradera...fick ett trevligt besked från skatteverket att jag ska betala tillbaka 6000kr så nu får man börja spara och leva ur snålt så allt som jag kan sälja och få några kr för är bara super bra.

Är jätte fint väder..känns som om våren är här på riktigt nu igår var det 12 grade och sol här,,snart kan man hänga ut sin tvätt,längtar det luktar så mycket bättre då

Nej nu ska jag ta och diska undan frukosten..
ha en bra dag alla
Kram
Love you
Kissimage348

Kommentarer
Postat av: Elin

ååå...inte skoj å betala tillbaka!! Hoppas du får ihop pengarna!
Imorgon ses vi! Hoppas du är piggare nu!
Kramar från oss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback