Trött..sova sova

Lille Neo har ont någonstans för han har skrikit i stort sett hela natten och nu är jag så trött så trött..
tror att det är fler tänder som ska komma upp.
Så synd om honom.
Vet att jag inte är så duktig på att skriva just nu men jag är så trött om dagarna så det blir ingte av..men jag ska bättra mig sen.

I helgen har vi inte gjort något alls..tagit det super lugnt men det kan också vara skönt det med *L*
Var hos vetrinären med Mozart och han hade stukat knäet eller vad man säger så nu har han lek förbud i två månader..stakars honom med.


Sen är det dags för att hämta barnen är den veckan när man har dom så då finns det inte mycket dö tid över...plus att vi bara har en bil nu så jag får köra många varv till stan.

Alex är hemma nu och det ser ut som om allt blir bra..var bara lite jobbigt där ett tag men nu så går det framåt.
Hon kommer bara bli smalare och smalare medans jag bara blir större och större.
Jag får ta igen det sen.

Nej nu får jag ta och göra lite lunch till mig och pojken här..han står och hoppar och säger mammamammmammma så jag tror han är lite hingrig och det är jag med.

Ha en bra dag alla
Kram

Älskar dig

image139

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback