Tack och lov

så sov Neo hela natten i sin säng..så man fick sova...idag är han bara liten sliten men tro jag det..måste ju göra hur ont som helst att presa fram en tand...
 och sen har vi
varit och lekt hos mormof och morfar lite och sen handlat..vill inte ens tänka på hur mycket som man lägger på mat varje månad..
Men jag och Alex räknade ut att på en månad så köper vi mjölk för ca 1000 kr tror jag att det var..MJÖLK=1000KR
Inte klokt ju..

Snart är det dags att hämta barnen från skolan och så ska man göra middag..idag blir det nog hamburgare.

För övrigt så mår jag hur bra som hellst...vågar knappt tro på det men än så länge är allt kanon :)
Helt underbart är det.

Kiss kiss my heart

image140

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback