Ojojojoj!!!!

Vilken dag det har varit...
Neo busade som vanligt och sen sov han en stund när han vaknade var det dags för lite lunch och som vanligt skulle han inte äta något alls.
Efter 10 minuters trugande så gav jag upp och började med min mat istället..men då kände jag en lukt som inte var så trevlig..
Ja ja bajsa färdigt då så jag får byta inan jag ska äta..och bajsa det gjorde han.
Det var längs med båda benen och upp på ryggen och armarna FY
Så det var bara in i duschen och tvätta honom noga och kläderna i tvätt maskinen..
Sen kunnde jag äntligen sätta mig och äta lite själv.

Och så blev det en tur in till stan och en promenad till Röda korset..var jätte länge sedan jag var där.,,,nog 6 månader.
Fyndade lite påslakan till Neo biligt biligt....sen gick vi till biblioteket och lånade två böcker som jag har velat läsa länge..
Innan Neo födes lästa jag flera böcker i månanden men nu blir det inte ens en om året..
Så nu är det äntligen dags att få öppna pärmen och uppslukas av orden *L*

Sen hämtade vi barnen på skolan och åkte hem och började laga mat...
Pratade  med Alex undertiden och tänkte att det vafr nog dags att kolla vad bus Neo gör..jo då han satt i fönsterkarmen och hade precis krossat ett glas..tack och lov så hade han inte skurit sig..
Så det var bara att ta honom under armen och gå ut i köket för att äta middagen som var färdig.
Diskade undan när vi var klara och sen var det till att plocka fram dammsugaren och dammsuga upp glaset och när den ändå var frame kunnde man lika bra ta hela huset.

Nu sitter jag här och är helt slut..snart är det pyjamas och sen kanske man kan få fly in i boken..

Kram till alla goa vänner

älskar dig

image143

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback