Dålig

jag är inte alls bra på det här med bloggande..tydligen ska man helst skriva flera gr om dagen..jag är glad om jag får till det några gr i veckan :)
Har varit dålig nu i snart en vecka...jobbigt men nu hoppas jag att man får vara frisk länge länge..
Ska snart ta och hänga upp tvätten och starta en maskin till..tvätt tvätt tvätt..den tar aldrig slut :(
Sen får man försöka få till någon lunch..

Börjar känna en panik nu inför julen..vi behöver åka till Ullarde för att få ihop alla julklappar och födelsedags presenter och tro mig det är många som ska ha i december..panik panik panik..vart ska man få pengarna ifrån?
Ja ja det ordnar sig säkert annars får barnen klara sig en jul utan..det är inte hela världen NOT

Nu sak jag ut och hämta posten och se om där finns något kuligt till mig och inte bara räkningar..

Love you

image142

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack för din kommentar. Mm man får hoppas man slipper den där sprutan. Ha det fint. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback