Ute

och lekt på lekplats har vi varit idag..redan kl 10 i morse stod någr tappra mammor redo för att roa sina barn :)
Och kul hade dom...Neo sprang runt och klätrade och gungade med Julia...dom två skrattade så dom kiknade.
Men efter 2 timmar var barnen trötta och mammorna lite kalla så då bar det av hem..
Och nu har neo sovit i snart 3 timmar,det tar på små pojkar att vara ute och leka..
image159

Och när han har vaknat så ska vi åka och handla lite mat...måste ha något att äta idag och så har jag kommit på värleds godaste efterrätt till imorgon.."hoppas jag" men det måste bli gott..
Så det behövs handlas lite mums.image162

Annars är det en väldigt lugn dag och ikväll blir det förmodligen en film och något smaskigt får passa på nu för på måndag blir det Vv igen..ska bli skönt faktiskt.

Nej nu har jag inte mer att skriva..
 PUss puss hjärtat

                                                                                     

Kommentarer
Postat av: alex

ser smarrit ut! ikväll ska ja provsmaka lite vin för första gången...nervöst
;)
har en vinflaska..så de kan ju inte gå hur tokit till som helst
;)
men har ju ingen aning om hur man reagerar nu!
dör ja så vet ni iaf att ni finns i mitt hjärta i himmelen
;)
kram

2007-10-20 @ 14:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback