Städat

Idag igen..man gör ju för f*n inget annat..är så tråkigt men men..

Igår hade vi ett par vänner på middag...super trevligt var det,trivs som fisken i vattnet med dom alla tre *L*
Jag skulle göra en efterrätt som jag sett en kock på tv göra...men jag tyckte inte alls att dne blev bra,,,vet ionte om alla andra tyckte den var god eller dom bara sa det för att vara artiga :)
Men nu har ja lärt mig att man ska aldrig bjuda på något som aldrig har gjort förut..

Började på viktväktarna idag med..känns bra,ska åka och väga in mig snart..
Och så ska jag åka och hämta barnen om en timme ungefär...

Känner mig så trött och slö idag..men sådana dagar ska man ju också ha.

Love you

image166

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback