Redan

har jag Neo och Mozart varit ute och gått i en timme..underbart höst väder.
Vist känner man av höst deppigheten men det är ändå vackra dagar just nu.'
Lagade pasta med köttbullar till Neo och jag åt havregröt..mums mums....ska göra allt jag kan för att kg ska försvinna men ändå må bra :)
Lille man sover nu tror jag och när han har vaknat ska vi åka in till stan och hjälpa Marianne till apoteket..hon har ryggskott och då kan mna inte gå så bra.

Barnen ville ha kyckling till middag så då får det bli det..är på tiden att dom får en riktig middag..har blivit lite si och så dom här dagarna                                                           

I måndags blev det plättar och igår korv med bröd.

Borde ta och städa men jag tycker att man gör ju inget annat..har dammsugit och torkat golven varannan dag nu men det blir ju smutsigt direkt..inte kul alls...men vad kan man vänta síg med 3 barn och en hund.
Ja ja får se om jag gör det senare idag.

Nej nu ska jag lägga mig på soffan och bara vara tills Neo vaknar igen..

Love you
Kram till alla vänner

image149

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hoppas ni kommer hem till farmor och farfar den 10 :) . krama familjen :)!

Postat av: Tanja

Ja det gör vi =).
Ska bli skönt att träffa alla igen! Vi borde egentligen träffas oftare :)
Kram

2007-10-18 @ 10:02:05
URL: http://tanja.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback