Ont

Ont ont ont i magen..hoppas att det snart går över.
Igår hade jag och Neo några kompisar här på fika och lek..kul som vanligt.
Idag ska vi åka till Lund och äta lunch med Jossefin och Hannes ska bli kul är nog 6 månader sen vi träffades nu...blir så när man har barn alltid någon som är snörvlig nästan eller så orkar man helt enkelt inte ens ta på sig kläder ;)
Igår kväll försökte jag och hjärtat bestäma vilka behandlingar vi ska ha på spa helgen i Januari...vet inte riktigt hur det gick till men stora ovänner blev vi...en ganska löjlig sak att gräla om..men men.

Nu ska jag gå och tvätta håret och sen ska jag ta på mig ansiktet så man kan visa sig ute *L*

Glöm inte se Bonde söker fru ikväll..

Love xxx

image146

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback