Mormor

Idag är Neo hos sin mormor och morfar..så skönt om man får lov att säga det och det får man..
Man behöver en paus från sitt barn ibland och det har inte med kärlek att göra det har med ens förstånd att göra image188

Har städat och torkat golven så nu är här fint igen..gud vilket tråkigt liv jag har..städa är ju det enda som jag skriver om tycker jag..
Men nu ligger jag i soffan och ser en film som jag velat se länge..har sett 30 minuter och den är mog hyfsad
image189 tycker om när det utspelar sig föritiden..

Ska hämta Neo halv fyra och sen barnen på skolan sen ska vi åka och titta å ett hus,hade varit så underbart om det är något att ha men jag räknar inte med..tror att vi kommer bo här i minst 2 år till.

Nej nu ska jag se färdigt filmen..

Ha en underbar dag alla..

Puss puss hjärtat från din hemmafru

Kommentarer
Postat av: lindaLo

Förståligt att man vill ha paus..galnare om man inte vill det =). Jag ser ut som en lorthög...gått en runda med Zeus i ringen...jag vann, men blev lortig =)

2007-10-25 @ 14:49:47
Postat av: alex

Ja vill me se den..har haft den hemma i typ två veckor nu men inte hunnit..el orkat när ja komjmit hem fr praktikenb helt enkelt!
Va den bra!! ?!

2007-10-25 @ 20:21:57
Postat av: Nenne

Linda: Slås med Zeufs låter som ett roligt nöje...inte.
Berömer dig för ditt tålamod och Alexs med..för jag hade inte klarat av honom så är det bara..blir galen om det är jobbigt och dom inte lyder.

Postat av: Nenne

Alex: Jag har inte sett färdigt den än...men dålig kan jag inte säga att den är men samtidigt inte alls så underbar som jag hade väntat mig..

2007-10-25 @ 20:28:25
URL: http://sessannenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback