Ledsen

Det hände något jätte tråkigt i helgen men tyvärr kan jag inte skriva om det för familjen vet inte om det..
Men ledsen har jag varit och är fortfarande på ett sätt..men livet går vidare och man har så mycket anat att glädja sig vid..och så vet man ju att det kommer fler chanser som mitt hjärta sa.

Vi var på ikea igår och handlade lite nya saker...det känns som om man bara går in i den affären och blinkar så har man gjort av med flera hundra..
Och nästan alltid på saker som man inte viste att man behövde :)
Gick en runda på stans marknad med i helgen men det var så tråkigt så...bara en massa skräp.
Barnen åkte karusel sen köpte vi sockervadd och munkar och efter 50 minuter där satt vi i bilen igen på väg hem...kul kul kul.

Idag är bus hos mormor och jag tar det lugnt..försöker komma ikapp mig själv..är svårt att hinna med sig själv när det händer något och man har barn.
Ska snart åka till apoteket och hämta mat och sen ta hem min favorit son *L*

Hoppas att ni har en bra dag alla
Kramar om er
Älskar dig mitt hjärta puss


image145

Kommentarer
Postat av: Pesten

Tänker på dig!

2007-10-01 @ 15:39:20
Postat av: lindaLo

Skickar en kram...

2007-10-01 @ 16:36:39
Postat av: Släkt

Släkten är värst (det vet)! Jag är ledsen för er skull! Men det kommer fler chanser! Någon sorts tröst kan det vara att det har varit något fel när det sker som det sker!

2007-10-02 @ 19:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback