Länge sedan

                                                           image150

Dålig igen på att blogga..blir liksom inte tid till det varje dag och sen så ska man ju känna för det också :)
Hela förra veckan var jag duktig och var ute och promenerade varje dag..men den här veckan har det inte blivit av alls...men nästa vecka är det dags igen...
som Dr Phil säger...hur fungerar det för dig..och mitt svar som för alla andra är-inte alls.

Idag blev det en tur till Trollsjön med Sussie och Moa..barnen lekte på lekplatsen och vi drack kaffe :)
mozart sprang omkring och luktade på allt..strora killen..1 år om bara några dagar.

Har varit och lekt med Lotta också en del..tycker så mycket om dom..underbar vänner och Neo och Julia kommer så bra överens..är så kul att se hur dom kramas och myser med varandra.

                                                                

I lördags var vi i Ullared och gjorde av med en hemsk summa pengar men gud som vi handlade..och nu så är julen och alla födelsedagar räddade..underbat *L* man kan andas ut..

Imorgon tänkte jag åka och handla vinter kläder till Neo..får se om någon vill följa med mig för det är så tråkigt själv...
På lördag ska det lekas och på söndag har vi middagsbjudning så helgen kommer gå fort kan jag tänka mig.

Och snart kommer älskade Alex och hälsar på...saknar henne så, är flera månader sen vi sågs..
Jag skulle åkt och hälsa på henne men så fick hon förhinder och sen hände det mig saker som gjorde att det inte blev av och så har tiden bara rusat..men jag lovar att jag ska komma.

Har precis städag IGEN och nu leker Neo med dammsugaren och jag ska börja med middagen...

Kram på er alla..
Älskar dig

                                                                          image151

Kommentarer
Postat av: alex

Härligt me ett nytt blogginlägg!! ja kollar denna sidan var dag de första ja gör när ja startar datan! värdelöst när ja inte kan smsa dig heller ju!!
Linda påstår hon har värsta massa förslagen ti mig i födelsedagspresent..ja sa ti hgenne hon skuylle skriva å tipsa dig..men hon skulle först bestämma sigajväl!! tss
;)
Hoppas hon skriver ti dig, för ja själv kommer inte på ngt vettit alls
;)
Nu ska ja läsa lite inför morgondagens seminarie/tenta.. sen ska ja sova innan kl slår nio..e såå trött ;) men två veckor praktik avklarat..otroligt!! e såå stolt över migsjävl!
å på tis nästa vecka har ja mitt första egna kuratorssamtal! FANTASTISKT!!
Längtar efter er!! krmakramkramkramkram

2007-10-18 @ 19:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback