Handlat

Idag åkte jag och Neo till Lund och handlade vinter skor och overall till honom..så i samma stund som pengarna kommer in är dom slut...
Men han behöver inte frysa om det skulle börja snöa.                                                                                                                        image154
image155image156

Är nöjd med allla sakerna så nu får man hoppas att han inte växer ur dom...trode inte att bebisar fötter växte så fort men dom växer två st per år istort sett..så det här med att ge flera hundra för ett par skor det går bort för min del.

Hittade även födelsedags/julklapp till Alex idag..så glad jag blev för jag trode inte den fanns längre..men det gjorde den..
Skönt att vara klar och desutom med något som man vet att hon vill ha.
Kunde visat en bild på den med ,men kompå att det var ju inte så smart image157

Nu ska jag snart åka in och handla mat och blöjer mm sen kommer Emelie hem så hon ska hämtas vid fem..

Ha en mysig kväll och helg alla..
Love xxx

image158

Kommentarer
Postat av: lindaLo

Du fixade det utan mitt råd =) Perfekt =)

2007-10-20 @ 11:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback