Handla

Dags att börja få ordning på mat kontot..det går en enorm stor summa pengar varje månad på mat...måste försöka stor handla en gång i månaden,gjorde alltid det innan men av någon anldnig har man slutat.
Och det rimmar ganska dåligt att man storhandlade när man var singel men nu när man har familj med barn nä då handlar man lite då och då..så otroligt korkat.
Och sen så är jag sådan att jag kan bli sugen på något en dag och då får man åka och inhandla allt så mna kan ha det istället för att ta något som redan finns i frysen...nej nu är det skärpning som gäller för mig.

Så nu ska jag sluta här och så ska jag sätta mig ner och besluta vad vi ska äta iallafall två veckor framåt..så är det bara..

Kisskiss

image168min nya mat polis fungerar både till  handling och förtäring

Kommentarer
Postat av: alex

hahahaha
matpolisen e skitbra ju! ;) å söt!
ja testade mina vingar för första gången idag, å ja flyger fortf! samtalet gick jääättebra! trots att killen var ett endra söndertrasat stycke!
Nu ska ja sova, de tar på mig att leva som en ordentlig medborgare! ;) förkylningen me halsont gör de inte btäötre!
kram

2007-10-23 @ 18:54:16
Postat av: lindaLo

Sola..skulle jag med behöva...ska hålla mig till dec, då brukar det vara dags att vara extra fin =)

2007-10-23 @ 22:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback